1. Volkswagen GTI Roadster
Šílená raketa nakreslená pro videohru Gran Turismo 6 vypadá trochu jako Lamborghini. Má 500 koní ze šestiválce, je hrozně nizoučká a Volkswagen ji na Wörthersee přivezl ve formě makety. To se samozřejmě taky počítá, ale příliš nespoléhejte na to, že by tahle kára někdy jezdila po běžných silnicích. Nezapadá ani do strategie celého koncernu, takže je to opravdu spíš takové cvičení a hlavně dobrá reklama.
2. Audi A3 Clubsport
Agresivní barva a ještě agresivnější auto. Audi začalo A3 v sedanu dělat teprve nedávno, ale slaví s ním slušný úspěch, a proto se rozhodlo trochu zatopit konkurenci pod kotlem. S výkonným pětiválcem pod kapotou a několika závodními prvky (např. aktivní zadní křídlo, které při brzdění funguje jako vzduchová brzda - podobně jako třeba v Bugatti Veyron!) působí neuvěřitelně dravě. Že by z toho kápnul alespoň RS3 sedan v podobném designu? To bychom brali!
3. Škoda Yeti Extreme
Matný šedá kabát spolu s agresivně zelenými koly? Není to jen habaďůra, když se podíváte dovnitř, pochopíte, že Yeti Extreme by klidně mohl jet na Dakar. Ve dveřích je lopatka, před spolujezdcem lékárnička, obojí bezchybně integrované. Volant je potažen závodnickou alcantarou a je tu spousta čudlíků a přepínačů, které by běžný řidič ani nevyužil. Navíc ta všehoschopná kola do terénu. Ne, tenhle Yeti není jen kosmetická úprava. Pro závodění by sice snesl lepší motor (tady je "jen" 153 koní), ale jinak je na zdolávání překážek skvěle připraven.
4. Volkswagen R 400
Vedle GTI Roadster vypadá až krotce, ale nenechte se mýlit. Tahle šedá myška má čtyři sta koní a na stovku sprintuje za nějaké čtyři sekundy. A na rozdíl od Roadsteru se asi bude vyrábět, i když v omezené edici - hlavně pro boháče, kterým nestačí standardní třísetkoňové eRko za milion. Takových se určitě najde dost, protože kdo by nechtěl mít toho nejrychlejšího Golfa, co je k mání, no ne?
5. Škoda Citijet
Designové cvičení studentů ze Škoda Akademie, které dozoroval sám guru designového jazyka značky, Josef Kabaň. Modrobílý kabriolet má podivně seříznutou střechu, ale naživo vypadá docela roztomile. Zadní křídlo Citigo sluší a nápad udělat kabriolet v kategorii mini se taky cení. Jen ty repráky místo kufru tak úplně neschvalujeme.
6. Volkswagen Golf Variant Youngster 5000
Citijet je dílem učňů ze Škoda Akademie, Youngster 5000 zase vyrobili učňové z Volkswagen Sachsen. Cvikovská omladina narvala do auta audiosystém s pěti tisíci watty a stavitelný podvozek, který lze ovládat prostřednictvím ajfounu. Jo a lak to má z Lamborghini Aventador. Naštěstí teenageři sáhli i na motor, takže kromě všech těch "zbytečností" to má i 320 koní. Ostatně tohle stádo je potřeba, aby všechny ty repráky vůbec uvezlo.
7. Audi TT 420
Nové tétéčko je na stánku Audi hned ve dvou exemplářích. Jedno sériové a druhé s nenápadným označením 420. Laik vlastně ani nepozná, že je to očíslované nějak speciálně. Tváří se sebevědoměji, ale 420 koní by mu asi nikdo nehádal. Určitě na něj mrknete, ale do toho sériového vás na rozdíl od 420 pustí sednout, takže volba je asi jasná. Tak či onak vypadá nový sporťáček od Audi moc hezky. Konečně po dvou kulatých generacích chytil trochu mužnější rysy.