Švýcarská firma Mammut, výrobce horolezeckých potřeb a outdoorového oblečení ve spolupráci s fotografem Robertem Böschem, dala vzniknout sérii úžasných snímků horolezců na hřebeni Matterhornu. "Mamutí" reklamní kampaň pro příští rok vzdává hold horolezcům, kteří horu už dobili a jejím smyslem je inspirovat budoucí pokořitele.
Dramatická červená se prolíná celým konceptem - přiléhavé trikoty, spacáky, batohy a hlavně světýlka kopírující trasu vůbec prvního výstupu na Matterhorn, který podnikl Edward Whymper před 150 lety, fantasticky vystupují ze zasněžené krajiny i šedé majestátnosti hory. Výsledný efekt je minimalistický (ale zároveň maximálně efektní), jednoduchý (přestože jeho realizace rozhodně jednoduchá nebyla, jak zjistíte ve videu níže) a jednoduše krásný.
Testování funkčnosti spodního termoregulačního prádla se zúčastnilo přes 200 horolezců.
Rudě osvětlená trasa prvního výstupu na Matterhorn.
60 zaměstnanců firmy Mammut strávilo noc obklopeni sněhem a ledem ve výšce 2700 metrů.
Tým horských vůdců namačkaný na úzké římse.
Testování odolnosti lan.
X jako extrém.
Mapa světa mezi vrcholy Eiger, Mönch a Jungfrau.
Pokud se chcete o Matterhornu dozvědět něco víc, klikněte
SEM.