fb pixel
Vyhledávání

Discovery a Eurosport odvysílaly rekordní olympijské hry. Úspěchy slaví všechny platformy v čele s discovery+

Zdroj: Eurosport

• Počet nových předplatitelů streamovacích služeb během Beijingu 2022 překročil laťku stanovenou v Pchjongčchangu 2018 o téměř 50 %

• Služby discovery+ a Eurosportu streamovaly během olympijských her více než 1 miliardu minut obsahu

• Průměrná sledovanost lineárního televizního vysílání Eurosportu odpovídá sledovanosti z Pchjongčchangu 2018, a to i přes 10% pokles celkové sledovanosti televizního vysílání zaznamenaný od minulých Zimních olympijských her

• Více než polovina nových předplatitelů služby discovery+ sledovala nejen olympijské hry, ale i další originální obsah

Komerční sdělení 23.2.2022, 15:35

Společnost Discovery zaznamenala rekordní sledovanost Zimních olympijských her, doprovázenou zvýšeným zájmem diváků o její digitální platformy. Streamovací platforma discovery+ se ve srovnání s Pchjongčchangem 2018 těšila výrazně vyšší návštěvnosti i nárůstu počtu nových předplatitelů.

Zimní olympijské hry Beijing 2022 skončily v neděli 20. února a souhrnná čísla potvrzují silné výsledky napříč celou Evropou. Počet nových předplatitelů streamovací služby discovery+ se ve srovnání s minulými Zimními olympijskými hrami zvýšil o téměř 50 %.

Platformy Eurosportu navštívilo více než 156 milionů Evropanů, kteří zde sledovali přes jednu miliardu minut obsahu. To je 19krát více než při posledních Zimních olympijských hrách. Streamovací službu discovery+ a platformy Eurosportu*, včetně Eurosport Playeru, využívalo během her 8krát více diváků. Uživatelé sledovali více než dvojnásobné množství obsahu a průměrný čas strávený na platformě přesáhl 7 hodin na diváka. Stejný trend byl zaznamenán i u lineárního televizního vysílání – průměrný divák strávil jeho sledováním v průměru o 24 % déle než během Pchjongčchangu 2018. Internetové stránky Eurosport.com a jeho národní mutace navštívil v průběhu her více než dvojnásobný počet uživatelů oproti posledním hrám.

V návaznosti na silný první týden zůstala průměrná lineární sledovanost stanic Eurosportu vysoká a odpovídala tak minulým zimním hrám – navzdory dvojcifernému snížení celkové sledovanosti televizního média oproti roku 2018. Na skandinávských trzích měly volně vysílané stanice Discovery i ve druhém týdnu významný podíl na celkové televizní sledovanosti – konkrétně 88 % v Norsku, 83 % ve Švédsku a 82 % ve Finsku. Kanály Eurosportu zaznamenaly výrazný nárůst i na mnoha dalších klíčových trzích, včetně Polska (+36 %), Rumunska (+23 %) a Itálie (+250 %). Sledovanost rostla v kategorii volného i placeného vysílání.

"Zimní olympijské hry byly pro discovery+ a všechny naše platformy v Evropě velmi úspěšné. Discovery nadále potvrzuje své globální postavení v oblasti streamingu a zároveň si udržuje silnou přítomnost v rámci klasického lineárního vysílání. V obou případech výrazně překonává aktuální tržní průměr,“ konstatuje Jean-Briac Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Streaming & International.

„Více než polovina diváků sledujících olympijské hry věnovala pozornost i originálnímu obsahu jiných stanic z portfolia Discovery. To dokazuje atraktivitu naší nabídky, která tak názorně dokázala, že je schopná nadále generovat zájem nových předplatitelů,“ dodává.

"Olympijské hry jsou ukázkovým příkladem toho, jak Discovery dokáže zvyšovat sledovanost i zájem o největší globální sportovní eventy. Využíváme široké nabídky digitálních platforem, maximalizujeme jejich dosah a dáváme divákům možnost sledovat vše tam, kde se jim to zrovna nejvíc hodí. Vlajkovou lodí je sice discovery+, nicméně předplatitelé mají na výběr i ze všech volně vysílaných kanálů, stanic Eurosportu i digitálních a sociálních platforem. Všechny nabízejí živé přenosy, nejnovější zpravodajství, originální videa i další obsah na vyžádání,“ říká Andrew Georgiou, prezident sportovní divize společnosti Discovery.

"Nic z toho by nebylo možné bez kvality příběhů, které přinášíme. Naše expertní a redakční týmy poskytovaly během her zasvěcené sportovní analýzy a podařilo se jim pokrýt všechno, co stálo za vidění. Možnosti našich platforem, za současného využití nejnovějších televizních technologií, nám umožnily vyprávět ty nejlepší příběhy co nejpoutavějším způsobem," uzavírá.

Společnost Discovery vysílala Zimní olympijské hry v Beijingu 2022 na 50 evropských trzích**, což zahrnovalo 11 národních produkcí a pokrytí v 19 jazycích. Potvrdila tak svou pověst Domova olympijských her v Evropě, a to za pomoci streamovací platformy discovery+, televizních stanic Eurosportu i aplikace Eurosport Player.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články