Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Bína před soubojem „Davida s Goliášem“ vyhlašuje pomstu všem, co zesměšňují lidi v posilovnách redakce G.cz
Nejstrašidelnější hračka v historii: Panák Robert dodnes fascinuje návštěvníky muzea i filmové tvůrce Martin Miko
Lovec čarodějnic Matthew Hopkins: Během tří let se mu podařilo umučit a zabít třista nevinných žen Martin Miko
První celebrita historie: Cléo de Mérode si díky své kráse získala pozornost belgického krále Martin Miko
Ženy v koncentračních táborech: Největší trauma měly mladé matky, kvůli malým dětem šly do plynu Martin Miko
Tajemství Agathy Christie: Své podivné zmizení na jedenáct dnů si spisovatelka odnesla do hrobu Martin Miko
Lupič s poezií v kapse: Příběh Black Barta ukazuje, že zločinec může být zároveň gentleman Martin Miko