Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Správný start od Tesca: Nový program podpoří lokální projekty zaměřené na děti a mládež Komerční sdělení
Příběh Hermine Braunsteiner: Zlé dozorkyni z koncentračního tábora říkali Kobyla z Majdanku Martin Miko
Statečná baletka Franceska Mann: V plynové komoře se poprala s nacisty, jednoho dokonce zabila Martin Miko
Tesco v Klášterci nad Ohří znovu otevřeno: Nový vzhled, moderní technologie a speciální nabídky redakce G.cz
Na Anglo-americké vysoké škole v Praze dnes začíná nový akademický rok, ve svém kampusu přivítá téměř 900 studentů z více než 70 zemí světa redakce G.cz
Odvážná cesta medvídka pandy do srdce Afriky. V září kina uvedou nový animovaný film pro celou rodinu redakce G.cz