Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Roztomilá zvířátka ze světa Sylvanian Families se poprvé objeví na filmových plátnech ve snímku Dárek od Freyi redakce G.cz
Nevyřešená vražda Charlese Waltona: Lidé si mysleli, že je čaroděj, proto ho neznámý pachatel zabil Martin Miko
Kde končí zdravé nasazení a nastává neřešený problém? České pracovní prostředí je tavicím kotlem všemožných závislostí Martin Miko