Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Zvýšení DPH na 23 procent? Když už vláda musí zvyšovat daně, nechť zví, že sociálně citlivější, méně inflační a rozpočtově výnosnější je zvýšení daně z příjmů zaměstnanců Martin Miko
Češi chtějí kratší pracovní týden. Jenže si jej plošně nemohou dovolit, pokud tedy nechtějí skončit jako bouřící se Francouzi – v dluzích a v plamenech Martin Miko
Jonas Edward Salk objevil vakcínu proti dětské obrně, ale nedal si ji patentovat: Nechat si patentovat lék proti obrně by bylo stejné jako nechat si patentovat Slunce Jan Fiedler
Havárie tankeru Exxon Valdez způsobila jednu z nejhorších ropných skvrn v historii. Do oceánu uniklo 11 milionů galonů ropy Jan Fiedler