Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Poslední bitva Splašeného koně: Indiánská skupina se pod velením slavného siouxského náčelníka nakonec vzdala Jan Fiedler
Volba prvního prezidenta Spojených států amerických: Na jakém principu fungují prezidentské volby v USA? Jan Fiedler
Díl II.: Stručná historie telegrafu: Svůj telegrafní systém představil Samuel Morse v železárnách v New Jersey Jan Fiedler
Díl I.: Stručná historie telegrafu: Vynálezce telegrafu Samuel Morse byl malířem a sochařem Jan Fiedler
Konec britsko-americké války: Gentský mír byl považován za americké diplomatické vítězství Jan Fiedler
Když Sovětský svaz vpadl na Štědrý večer do Afghánistánu: Válka vytvořila živnou půdu pro vzestup terorismu Jan Fiedler
Smutek potrvá navždy: Vincent van Gogh trpěl těžkými depresemi, život si vzal střelnou zbraní Jan Fiedler