Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Hory, nebo moře? S obytkou můžete kamkoliv! Využijte jarních prázdnin a vyjeďte za dobrodružstvím redakce G.cz
Vzpomínáte na Tele Tele? Dnes již legendární parodický pořad jedni milovali a druzí nenáviděli Martin Miko
Česko má s přehledem nejvyšší inflaci v EU. Své vedení v nelichotivém žebříčku Eurostatu v prosinci 2023 ještě upevnilo Martin Miko
Alarmující stav duševního zdraví české mládeže: sebevražda druhým nejčastějším důvodem úmrtí. redakce G.cz
Důchodci loni zchudli reálně nejvýrazněji za posledních více než deset let. Zvrátit to ještě může Ústavní soud Martin Miko