Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Australian Open 2024 je za rohem. Experty Eurosportu letos doplní domácí hvězda Nick Kyrgios redakce G.cz
Hráli jsme patnáct set koncertů v cizině, Špicberky byly jak splněný sen, říká Míra Wanek v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Historie zdviženého prostředníku: Urážlivé gesto je tu s námi od dob starého Řecka a Říma Martin Miko
Poprvé s nulou: Státní dluh USA dosáhl hodnoty 0 dolarů poprvé v roce 1835, což odstartovalo jednu z nejhorších finančních krizí Jan Fiedler
„Pili pivo a házeli lahve“ aneb Příběh dvou tisíců fanoušků Led Zeppelin a demolice Boston Garden Jan Fiedler