Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Nejsledovanější proces 80. let? Sunny von Bülow měla zdědit obrovský majetek, více než 25 let však strávila v kómatu Jan Fiedler
Šílenství jménem „Gangnam Style“: Píseň korejského tvůrce Psy se stala prvním videem na YouTube s miliardou zhlédnutí Jan Fiedler
„Nahota je projev západní dekadence“ aneb Když Sověti prohlásili, že buržoazní myšlení infikuje ruskou mládež Jan Fiedler
Díl II.: Kousek půdy ve Fort Yates: Během zatýkaní Sedícího býka zastřelila policie sedm indiánů i samotného indiánského vůdce Jan Fiedler