Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Díl I.: Fernão de Magalhães: Portugalský mořeplavec musel během expedice potlačit vzpouru, poté našel úžinu spojující Atlantik a Pacifik Jan Fiedler
Vachlerův film Tajemství a smysl života na podzim vstoupí do kin. Nyní se představuje v oficiálním traileru Redaktor
Tesco pro planetu: prostřednictvím virtuální prohlídky obchodní řetězec ukazuje, jak přispívá k ochraně životního prostředí redakce G.cz
V letošním roce u nás dle odhadu skončí v koši potraviny v hodnotě 3 519 Kč na obyvatele. Podle průzkumů jich nejvíce vyhodí mladí lidé redakce G.cz
Když už jsem neměl peníze na nájem, přišly první nečekané peníze od YouTube, říká Petr Lexa v (NE)BLÁZNI Martin Miko