Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Receptem na růst českých mezd není dovoz levných pracovníků, ale robotizace a modernizace výroby Martin Miko
Masakr ve věznici Attica: Vězeňskou vzpouru potlačila policie brutálním zásahem, během kterého nevybíravě zastřelila vězně i rukojmí Jan Fiedler
Potopení parníku Laconia: Během nechvalně proslulého incidentu druhé světové války zemřelo přes 1500 lidí Jan Fiedler
Ponorka Turtle a její úděl: Historicky první ponorkový útok skončil nezdarem, koncept podvodních plavidel se však ujal Jan Fiedler
Martina Navrátilová se do komunistického Československa vrátit nechtěla: Zelenou kartu v USA získala během jednoho měsíce Jan Fiedler
První vyrobený tank v historii: Britský Little Willie byl pomalý, neohrabaný a zasekával se v zákopech Jan Fiedler
Společnost British American Tobacco uvádí jako první na trh novou řadu zahřívaných nikotinových náplní veo™ bez obsahu tabáku redakce G.cz