„V Tescu neustále hledáme způsoby, jak zefektivnit a zlepšit naše procesy tak, abychom našim zákazníkům přinášeli ještě výhodnější online nákupy. V době, která je z ekonomického hlediska náročná pro každého z nás, se snažíme tímto krokem vyjít našim zákazníkům vstříc,“ říká Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR. „Služba Tesco Online nákupy usnadňuje každodenní život 2,7 milionů domácnostem po celé České republice a budeme rádi, když se i pro další zákazníky i díky našemu širokému sortimentu stane první volbou.“
Kromě Tesco Online nákupů mají zákazníci možnost využít službu Klikni+Vyzvedni za poplatek 19 Kč, kdy si zákazník vyzvedne objednaný a připravený nákup sám. Služba doručení nákupu v den objednání je zpoplatněna částkou 89 Kč.
Tesco Online nákupy nabízí široký sortiment čítající dnes více než 16 000 produktů. Nejedná se pouze o potraviny, ale také o spotřební zboží, které zahrnuje domácí potřeby, papírnictví, malé domácí elektrospotřebiče baterie nebo hračky pro děti.
Služba Tesco Online nákupy po deseti letech působení na českém trhu dokáže obsloužit populaci čítající kolem 6 milionů obyvatel, přičemž téměř ve všech oblastech nabízí doručení nákupů v den objednání. Díky tomu Tesco patří v České republice mezi přední hráče na poli online nákupů. V krátkodobém měřítku by se společnost ráda dostala na 10% podíl online nákupů na celkových tržbách.