V dnešní zrychlené době se nákup online stal samozřejmostí pro řadu zákazníků. Jednoznačným benefitem je úspora času. Stejné výhody v sobě kombinuje služba Klikni+Vyzvedni, která je momentálně dostupná na 15 obchodech Tesco po celé republice. „Tato služba patří k oblíbeným způsobům velkých týdenních nákupů. Právě v době Vánoc nebo Velikonoc její obliba ještě stoupá. Celkově se služba podílí zhruba 5 % na celkovém objemu online nákupů,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.
Pomocí služby Tesco Klikni+Vyzvedni si zákazníci mohou zarezervovat čas vyzvednutí svého nákupu na prodejně v rozmezí dvou hodin. Po tuto dobu je zboží rezervováno a uskladněno v lednici, mrazáku či prostorách k tomu určených k uchování co nejvyšší kvality všech položek nákupu. „Mezi nejčastěji nakupované položky patří ovoce, zelenina, mléčné výrobky a pak samozřejmě objemné a těžké položky, jako jsou balené vody, UHT mléko, prací prášky nebo krmivo pro zvířata,“ doplňuje Patrik Dojčinovič.
Postup objednávky je identický s běžným online nákupem. Po rezervaci času a celkovém potvrzení objednávky on-line už stačí jen zboží vyzvednout. Veškeré potraviny a zboží bude už zabaleno a připraveno. U vybrané prodejny si může zákazník zajet autem k výdejnímu místu, kde mu budou tašky se zbožím rovnou naloženy do kufru jeho auta. Výhodou služby je, že si zákazníci mohou objednat vyzvednutí na libovolném výdejním místě Klikni+Vyzvedni v kterékoliv prodejně dle výběru na webu. Místo vyzvednutí není omezeno bydlištěm zákazníka – což přijde vhod například v období dovolených. Nákup si můžete objednat z domova a vyzvednout po cestě na chatu či na návštěvu.
Nákup lze zaplatit on-line předem, případně částku uhradit platební kartou na místě po převzetí zboží. Vše, co potřebuje obsluha k doložení nákupu, je občanský průkaz zákazníka a číslo objednávky.
Službu si můžete vyzkoušet na této adrese: https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/klikniavyzvedni/