Jde o zhruba 200 položek napříč sortimentem Žabky, které jsou nedílnou součástí základního zákaznického košíku. Konkrétně se jedná například o vybrané druhy pečiva, mléka, másla, vajec nebo cukrovinek a nápojů.
Zavedení trvale nízkých cen v síti prodejen Žabka souvisí se změnou obchodní strategie a dotkne se více než stovky prodejen po celé České republice, kde Žabka působí už přes deset let.
„Od začátku se snažíme vnímat, o co mají naši zákazníci největší zájem, a dělat maximum pro jejich spokojenost. Protože jde o velmi širokou a rozmanitou škálu lidí, která disponuje různými nároky i finančními možnostmi, musíme dbát nejen na široký výběr a kvalitu produktů, ale také na jejich cenu. Tím spíš v době, která je z ekonomického hlediska náročná téměř pro každého,“ říká Radim Lunda, generální manažer maloobchodní sítě Žabka. „Věříme, že zavedení trvale nízkých cen u těch nejzákladnějších a nejprodávanějších produktů ocení úplně každý. Zároveň bychom tímto krokem rádi oslovili i další potencionální zákazníky,“ doplňuje.
Kromě toho Žabka i nadále nabízí zákazníkům celou řadu dalších praktických doplňkových služeb, jako je on-line nakupování s možností doručení nebo vyzvednutí nákupu přímo v obchodě, platba složenek, dobíjení kreditu, výběr hotovosti nebo různé způsoby placení včetně stravenek, bezkontaktních platebních karet nebo platebních kuponů. V tomto ohledu se Žabka navíc i dále rozvíjí, na 55 prodejnách mají zákaznici nově možnost využít příjem balíků PPL, na zatím 27 prodejnách je k dispozici Balíkovna.